Talls elèctrics agost 2022 i afectació als Serveis TIC

A continuació us detallem els manteniments elèctrics que es realitzaran aquest estiu al Campus Nord i que afectaran a tots els edificis del Campus Nord els dies 1 i 2 d'agost. A més de manteniments parcials que afectaran edificis concrets els dies 9, 10 i 12 d'agost.

Manteniment i Inspecció Periòdica de la instal·lació d'Alta Tensió del Campus Nord

2 d'agost tots edificis Campus Nord (excepte Vèrtex)

Quedaran afectats tots els edificis de la zona dels mòduls (A, B, C i D), els edificis BIBLIOTECA, POLIESPORTIU, TORRE GIRONA, RECTORAT, TIL·LERS, OMEGA I K2M.

Per poder dur a terme aquesta revisió, serà necessari el tall del subministrament elèctric del campus, des de les 7:00 h i fins a les 16:00 h aproximadament.

1 d'agost Vèrtex

Inspecció obligatòria periòdica de les instal·lacions de Baixa tensió

1 d’agost tots edificis Campus Nord (excepte Vèrtex)

Aquest any, a més, també ens toca la Inspecció Periòdica de Baixa Tensió (IP) dels quadres de proteccions elèctriques de Baixa Tensió allotjats a les ETs (Estacions de Transformació).

Durant els assaigs de les proteccions elèctriques, es produiran esporàdicament talls en el subministrament elèctric de poca durada (Talls intermitents de mitja hora, aproximadament) a tots els edificis del campus durant tot el matí, excepte l'edifici Vèrtex.

9 d'agost B3, 10 d'agost B4-B5, 11 d’agost soterrani B5, 12 d'agost  B6

La realització de la inspecció implicarà un tall del subministrament elèctric general de les plantes, des de les 8:00 fins a les 9:30 h aproximadament i, posteriorment, des de les 9:30 fins a les 15:00 h es realitzaran talls parcials per sectors. Aquests talls seran de curta durada. L'inspector de l'empresa autoritzada anirà acompanyat, en tot moment, per un tècnic de la Unitat d'Infraestructures i Manteniment del Campus Nord.

Afectació  als serveis TIC

Durant el manteniment elèctric no funcionarà la xarxa, PCs, impressores  ni la telefonia dels edificis afectats.

També quedaran afectats els serveis que no resideixen als CPDs corporatius i que relacionem a continuació.

ETSETB

Cap afectació als serveis comuns de l’Escola, ubicats al CPD de l'Omega.

Afectació als equips de xarxa del CPD del B3 que romandran aturats des del dia 1 fins al dia 2 d’agost i el dia 9 d’agost. Concretament, no estaran disponibles:

• La xarxa, ordinadors personals i impressores del B3

• El repositori d'arxius dels estudiants

• Els escriptoris Virtuals per als estudiants

FIB

Cap afectació als serveis comuns de la Facultat, ubicats al CPD de l'Omega.

Talls elèctrics dels diferents edificis B6 (1, 2, 12 agost) - B5 (1, 2, 10, 11 agost)

• B6: no hi haurà xarxa i no funcionaran els PCs del B6 durant els  dies 1, 2 i 12 d’agost

• B5: no hi haurà xarxa i no funcionaran els PCs del B5 (inLab) dels dies 1 a 12 d’agost

• Aules informàtiques A5, B5 i C6: Tancades durant tot el mes d’agost.

• Laboratoris docents ESAII i AC: Tancats durant tot el mes d’agost.

• Servei skylab per inLab (edifici B6): no estarà disponible durant  tot l’agost.

AC

Tots els servidors de recerca i els equips de xarxa ubicats als edificis C6 i D6 romandran aturats el dia 1 des de les 6:00 h fins al dia 2 a les 18:00 h. aprox. (pot variar en funció de l’hora en què es restableixi el subministrament elèctric).

CS, ESSI

Cap afectació als servidors de recerca i comuns del departament ubicats al CPD Omega.

Si es veuran afectats la resta de serveis de l’edifici Omega que depenen del subministrament elèctric: impressores, xarxa cablejada i sense fils, i equips de sobretaula. Aquests serveis es veuran afectats intermitentment dilluns dia 1 d’agost i, com a mínim, entre les 7:00 i les 16:00 h de dimarts 2 d’agost.

EEL

Cap afectació als servidors de recerca del departament ubicats al CPD Omega.

Tots els equips de xarxa ubicats en els edificis C4 i C5 romandran aturats des de les 5 h del dia 1 fins a la tarda del dia 3.

EIO i OE

Cap afectació als serveis comuns del departament, ubicats al CPD VX. Sense afectació en els servidors de càlcul numèric excepte trantor.

Durant els dies 1 i 2 d’agost no estarà disponible el servei DHCP en les plantes 0 i 2 del edifici C5. No estarà disponible el servidor de càlcul numèric trantor.

ENTEL, ESAII, MAT

Cap afectació als serveis comuns del departament, ubicats als CPDs VX i Omega.

Tots els equips de recerca i els equips de xarxa ubicats en els edificis C3, C5 i Omega  romandran aturats des de les 7:00 h del dia 1 d´agost fins a les 20:00 h del dia 2 d´agost.

FIS

Talls elèctrics de l’edifici B5 (1,2,10 agost).  Des de les 7:00 h del dia 1 d’agost i fins a les 18:00 h del dia 2 d’agost. Des de les 7:00 h del dia 10 d’agost i fins les 17:00 hores del dia 10 d’agost. Afectacions durant aquests periodes: Romandran aturats els switchos i servidors ubicats al Departament als edificis B4 i B5 de Campus Nord: DHCP, Servei WIFI, Firewall de l’espai de Doctorat, Aula d’E.F., servidors de login  montclus*, firewall planta 2

NO es veuran afectats la resta de serveis ubicats als CPDs d'OMEGA i Besòs, com ara: clústers de computació, servidors de Departament.

TSC

Cap afectació als serveis comuns del departament, ubicats als CPDs VX i Omega.

Tots els servidors de recerca i els equips de xarxa ubicats en els edificis D3, D4 i D5 romandran aturats des de les 5 h del dia 1 fins a les 20 h del dia 2.

• C6S1: no hi haurà xarxa i no funcionaran els PCs del C6S3 durant els  dies 1, 2 i 12 d’agost

• Espai Doctorat: no hi haurà xarxa i no funcionaran els PCs durant els  dies 1, 2 i 10 d’agost

• Resta de personal es veurà afectat per les afectacions als edificis on treballa.