Setmana Santa 2024

Atenció dels Serveis d'administració de la UTGCNTIC durant la setmana del 25 de març a l'1 d'abril, 2024.

FIB - Facultat d’Informàtica de Barcelona

• Àrea de Graus, Màsters i Mobilitat:
    • Graus i Màsters. Els dies 25 i 26 hi haurà atenció telemàtica i els dies 27 i 28 hi haurà atenció presencial de matí amb cita prèvia.
    • Mobilitat. Els dies 25 i 26 hi haurà atenció telemàtica i els dies 27 i 28 hi haurà atenció presencial de matí amb cita prèvia.
  • Àrea de Convenis de Cooperació Educativa
    • No hi haurà atenció del 25 al 28 de març.
  • Àrea de suport a direcció. Els dies 25 i 26 hi haurà atenció telemàtica i els dies 27 i 28 hi haurà atenció presencial.
  • Servei de Consergeria. El servei romandrà obert dilluns 25 i dimarts 26 de 8h a 20h i dimecres 27 i dijous 28, de 8h a 14:30h. A partir d'aquesta hora l'accés a l'edifici B6 s'haurà de fer amb el carnet de la UPC, i per tant serà necessari tenir activada la corresponent ruta d'accés.

ETSETB - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona

• Àrea de Graus, Màsters i Mobilitat:
  • Àrea de Convenis de Cooperació Educativa
    • No hi haurà atenció del 25 al 28 de març.
  • Àrea de suport a direcció. Els dies 25 i 26 hi haurà atenció telemàtica i el dia 27 hi haurà atenció presencial.
  • Servei de Consergeria. El servei romandrà obert del dilluns 25 al dijous 28 de 8h a 20h.

Doctorat

• Els dies 25 i 26 hi haurà atenció presencial.
  • No hi haurà atenció els dies 27 i 28.

C6S1

Recerca i TRR

Els dies 25 i 26 hi haurà atenció telemàtica i els dies 27 i 28 hi haurà atenció presencial.

Recursos i serveis

Suport Departaments

Els dies 25 i 26 hi haurà atenció telemàtica i el dia 27 i 28 hi haurà atenció presencial.

Serveis TIC

En cas d’incidències als sistemes informàtics i de telecomunicacions durant la Setmana Santa, podeu indicar el problema i  nivell d’urgència als formularis de la Unitat TIC que hi ha a https://peticions.utgcntic.upc.edu.

Laboratoris de recerca

Els laboratoris disposen de la corresponent assistència per part dels tècnics de recerca en els horaris habituals. En alguns laboratoris la franja horària pot veure’s modificada per conciliació laboral.

Laboratoris docents i aules informàtiques

Els laboratoris docents i les aules informàtiques romandran tancades al públic del del 25 al 28 de març.