L'aplicació de compres, Premi UPC a la Qualitat de la Gestió Universitària

L'aplicació de compres, desenvolupada per la unitat de Serveis TIC de la UTG, obté el Premi UPC a la Qualitat de la Gestió Universitària del Consell Social

L'acte d'inauguració del curs 2023-2024 de la UPC ha estat el teló de fons de l'entrega del 9è Premi UPC a la Qualitat de la Gestió Universitària, el projecte ‘Aplicació de compres de les UTGs’

Es tracta d’un projecte col·laboratiu, presentat per Rosa Mª Martín, José Angel Fernández i Glòria Rodríguez, de la Unitat Transversal de Gestió de l’Àmbit TIC Campus Nord (UGT CNTIC), i Núria Pla i Joan Morera Valls, de l’Àrea d’Economia, en nom de tots els participants en el projecte.

El Premi a la Qualitat de la Gestió Universitària, atorgat pel Consell Social de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC), reconeix activitats i projectes de millora de la gestió presentats pel personal d’administració i serveis de la Universitat. Amb una periodicitat biennal, destina un total de 2.000 euros a la iniciativa guanyadora.

Sala de Premsa UPC: L’aplicació de compres de les UTGs, Premi UPC a la Qualitat de la Gestió Universitària del Consell Social - UPC Universitat Politècnica de Catalunya