Els TIC de la UTG participem en la Jornada TIC UPC 2019

La UTGCNTIC presenta 4 pòsters a la Jornada TIC d'enguany i participa també en la seva organització.

Anualment els TIC de la UPC organitzen una jornada on es tracta un tema d'interès per la comunitat es presenten projectes que estan en marxa en format pòster i s'imparteixen seminaris o es realitzen tallers per treballar de manera més pràctica els temes tractats.

La Jornada TIC UPC 2019 s'ha celebrat avui dimarts 22 d'octubre i el tema d'aquesta edició ha estat: "Serveis TIC orientats a l'estudiantat - esTIC".  En la web trobareu l'agenda completa de la jornada així com els ponents experts convidats.

La UTGCNTIC ha participat en l'organització i alhora ha presentant 4 pòsters:

• GURU: Gestió d'Usuaris i Recursos d'una UTGRobert Pérez, Alberto Hornos
    Presentació de l'aplicació que s'ha desenvolupat a la UTG CNTIC per consultar informació sobre els usuaris, automatitzar les llistes de distribució i gestionar els recursos associats.
    L'aplicació integra informació dels sistemes corporatius mitjançant APIs REST i SOAP.
  • Eina de compres UTG CNTIC - José Angel Fernández, Rosa Mª Martín
    Resum de les funcionalitats de la nova aplicació de compres que s'està començant a fer servir a la UTG CNTIC (en fase beta) per agilitzar la comunicació i tramitació de comandes.
  • Eina de viatges UTG CNTICRosa Mª Martín, José Angel Fernández
    Resum del projecte d'adaptació i posada en marxa de l'aplicació de gestió de viatges a la UTG CNTIC

Aquest any cal destacar la participació dels estudiants. El seu testimoni ha sigut molt interessant i útil en els tallers on hem posat en pràctica l'eina de Design Thinking: Mapa d'empatia per tal de dissenyar aquests serveis orientats a l'estudiantat.